Voi olla itsestään selvää, mutta yritys ei voi menestyä, jos se ei selviä ja yrityksen omistaja joutuu melkein väistämättä tilanteisiin, jotka vievät selviytymistilaan...
COVID on kääntänyt tavanomaisen liiketoiminnan ylösalaisin, erityisesti verkkokaupassa. Muutoksen vauhti on ollut aivan hämmästyttävä.Erinomainen esimerkki...
Digitaalisen markkinoinnin muuttaminenAsiakkaat odottavat ikimuistoisia hetkiä brändin jokaisessa kosketuspisteessä. Kun on harkittava verkkosivustoja,...
COVID-19 vaati välittömiä toimia asiakaspalveluorganisaatioilta ja kiihdytti CEC:iden kysyntää ja käyttöönottoa laajasti. Tämä Magic Quadrant arvioi 16...
Vuonna 2020 maailmassa tapahtui nopeita muutoksia hyvin lyhyessä ajassa. Toimitustavat ja kanavavalinnat kehittyvät jatkuvasti, ja yritykset kohtaavat...
Ohjelmistot ovat muuttaneet kaikkia liiketalouden aloja. Ensimmäisten sähköposti-, neuvottelu- ja pikaviesti-sovellusten käyttöönoton jälkeen yhteistyön...
Brändien on saatava enemmän hallintaansa se, miten ne sitovat asiakkaita. Jotta tämä toteutuisi, markkinoinnin ja IT:n on yhdistettävä voimansa.Menestyäkseen...
Kohderyhmän havaintojen todellinen voima tulee ilmi, kun ne kohdennetaan koko organisaation. Kun käsitys markkinoista, tärkeimmistä kasvukohderyhmistä...
Väite, että tietohallintojohtajan (CDO) rooli on kehittynyt nopeasti, on vähättelyä. Alle kymmenen vuotta sitten luotujen riskienhallinta- ja vaatimustenmukaisuustavoitteiden...
Käytämme evästeitä verkkosivustomme käyttökokemuksen parantamiseen. Jos jatkat, oletamme sinun suostuvan kaikkien verkkosivustomme evästeiden asentamiseen selaimeesi. Saat lisätietoja evästeistä ja niiden hallinnasta evästekäytännöstämme