COVID-19 vaati välittömiä toimia asiakaspalveluorganisaatioilta ja kiihdytti CEC:iden kysyntää ja käyttöönottoa laajasti. Tämä Magic Quadrant arvioi 16...
Voi olla itsestään selvää, mutta yritys ei voi menestyä, jos se ei selviä ja yrityksen omistaja joutuu melkein väistämättä tilanteisiin, jotka vievät selviytymistilaan...
Kohderyhmän havaintojen todellinen voima tulee ilmi, kun ne kohdennetaan koko organisaation. Kun käsitys markkinoista, tärkeimmistä kasvukohderyhmistä...
COVID on kääntänyt tavanomaisen liiketoiminnan ylösalaisin, erityisesti verkkokaupassa. Muutoksen vauhti on ollut aivan hämmästyttävä.Erinomainen esimerkki...
Käytämme evästeitä verkkosivustomme käyttökokemuksen parantamiseen. Jos jatkat, oletamme sinun suostuvan kaikkien verkkosivustomme evästeiden asentamiseen selaimeesi. Saat lisätietoja evästeistä ja niiden hallinnasta evästekäytännöstämme