Uusimmat resurssit – Salesmanago

Kattava opas päättömään kaupankäyntiin

Selviytymisopas taantumaan sähköisessä kaupankäynnissä: Miten voi selvitä muutoksista asiakkaiden ostokäyttäytymisessä inflaation laukatessa ja samalla maksimoida liikevaihdon kasvu… Lean-tavalla

Selviytymisopas taantumaan sähköisessä kaupankäynnissä: Miten voi selvitä muutoksista asiakkaiden ostokäyttäytymisessä inflaation laukatessa ja samalla maksimoida liikevaihdon kasvu… Lean-tavalla

TIEDÄMME VARSIN HYVIN, ETTÄ SÄHKÖISESTÄ KAUPANKÄYNNISTÄ ON TULLUT HAASTAVIN LIIKETOIMINTA-ALUE

Asiakaslähtöisyys on tärkein yhteys asiakkaan kanssa, ja se rakentuu asiakkaan antamilla tiedoilla

Läheisyys asiakkaaseen: Merkittävin side asiakkaaseen, joka on rakennettu nollaosapuolen tiedoilla Nykyaikainen sähköinen kaupankäynti on suuren muutoksen partaalla.

Converse-tapaustutkimus

Nollaosapuolen tietovallankumous verkkokaupassa: Valmistaudu uuteen tietosuojaan ja evästeettömään maailmaan

10 menestystarinaa maailman suurimmilta brändeiltä, joissa otetaan käyttöön asiakkaiden sitouttamisalusta

Kattava markkinoijan opas asiakastietoalustoille: Miksi asiakastietoalusta on pandemian jälkeisen evästeettömän maailman uusi CRM