

Selviytymisopas taantumaan sähköisessä kaupankäynnissä: Miten voi selvitä muutoksista asiakkaiden ostokäyttäytymisessä inflaation laukatessa ja samalla maksimoida liikevaihdon kasvu… Lean-tavalla
Tämän resurssin on julkaissut Salesmanago
Vuosina 2020–2022 maailma on käynyt läpi suuren myllerryksen.
Sarja seuranneita tapahtumia on muokannut elämäämme kaikilla tasoilla. Muutokset eivät tietenkään ole ohittaneet sähköistä kaupankäyntiä.
Pandemia on voimakkaasti muuttanut sähköisen kaupankäynnin kasvun dynamiikkaa. Inflaatio on kaksinkertaistanut maaliskuun 2021 ja maaliskuun 2022 välisenä aikana. 24.2.2022 Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, joka häiritsi toimitusketjuja ja muutti kuluttajien ostokäyttäytymistä maailmanlaajuisesti. Sähköisen kaupankäynnin tuotot ovat laskeneet 3 % vuoden 2022 ensimmäisellä neljänneksellä ja 13 % Euroopassa.
Lataa artikkeli nyt ja selvitä, miten asiakkaiden ostokäyttäytymisen uusista malleista ja korkeasta inflaatiosta voi selviytyä.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Markkinointitiedot, Markkinointikampanjat, Monikanava, Asiakastiedot