GWI
flow-image

Suoraan kuluttajalle: kuinka brändit saavat verkkokaupan toimimaan vuonna 2022

Tämän resurssin on julkaissut GWI

COVID on kääntänyt tavanomaisen liiketoiminnan ylösalaisin, erityisesti verkkokaupassa. Muutoksen vauhti on ollut aivan hämmästyttävä.Erinomainen esimerkki siitä, miten asiat ovat muuttuneet, on se, miten brändit myyvät kuluttajille. Vaikka on liikaa sanoa, että Covid ajaa suoraan kuluttajille (D2C) -kehitystä, lukitusrajoitukset – tätä kirjoitettaessa vielä hyvinkin iso ongelma – ovat epäilemättä toimineet muutoksen katalysaattorina.Lue lisätietoja nyt.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Markkinatutkimus, Markkinointitiedot, Markkinointikampanjat, Monikanava, Asiakastiedot, Markkinointioivallukset, Markkinointimittarit, Vertaisvaikutus