

Kohdista myynti- ja markkinointitiimisi markkinoinnin automaation kanssa
Tämän resurssin on julkaissut Zoho Marketing Automation
Mitä tulee yrityksen liikevaihdon kasvuun, niin myynti- kuin markkinointitiimeillä on yhtäläinen vastuu. Markkinoijan tai myyntiedustajan haaste on kuitenkin seuraava: kuinka kohdistaa molempien tiimien prosessit tehokkuuden maksimoimiseksi? Lue lisää saadaksesi tietoa myynti- ja markkinointitiimien yhdistämisestä markkinoinnin automaation kanssa.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Markkinointistrategia, Digitaalinen markkinointi, Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi, Markkinointiohjelmistot, Sisääntuleva markkinointi