

Milloin markkinoinnin automatisointia kannattaa käyttää?
Tämän resurssin on julkaissut Zoho Marketing Automation
Jokaisen yrityksen tavoitteena on tuottaa enemmän tuloja. Lisää tuloja tulee laadukkailta asiakkailta, jotka olivat usein parhaita liidejä ennen konversiota. Se on dominoefekti, joka alkaa heti, kun verkkovierailija osoittaa ensikerran kiinnostusta brändiin. Tehokkaimmat markkinoijat ovat niitä, jotka valjastavat vierailijoiden eri kiinnostuksen kohteet ja kanavoivat ne brändin vision mukaisesti. Tämä auttaa heitä viime kädessä tarjoamaan henkilökohtaista sitoutumista, jota vierailijat tarvitsevat tullakseen liideiksi ja lopulta uskollisiksi asiakkaiksi.Markkinoinnin automatisointi on nykypäivää. Vaikka automaatiota on perinteisesti pidetty keinona vähentää manuaalisia tehtäviä, nopeuttaa asioita ja mahdollistaa markkinoijien massaviestien nopean toimittaminen, useimmat markkinoijat olisivat nykyään eri mieltä.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Markkinointistrategia, Digitaalinen markkinointi, Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi, Markkinointiohjelmistot, Sisääntuleva markkinointi
Muita resursseja Zoho Marketing Automation

Esittelyssä parannettu aiheenhallintaominaisuus kohdennettua markkinointia varten

Kohdista myynti- ja markkinointitiimisi markkinoinnin automaation kanssa