

Kuusi tilastoa, jotka on tiedettävä Airshipin kuluttajamobiilitutkimuksesta
Tämän resurssin on julkaissut Urban Airship
Äskettäisessä tutkimuksessa, johon osallistui 9 143 vastaajaa Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Australiassa, Singaporessa ja Intiassa, Airship toi esiin runsaasti hyödynnettävissä olevaa dataa, viimeisimmät kuluttajien käyttäytymismallit ja mobiilikokemuksen odotukset.Airshipin raportti, The Mobile Customer Imperative, tuo esiin sovellusten kasvavan roolin kuluttajien elämässä ja miksi täytyy tietää, miten he haluavat olla tekemisissä tuotemerkkien kanssa, mukaan lukien kuinka nämä mieltymykset vaihtelevat maittain ja väestöryhmittäin. Raportissa korostetaan myös joitakin tapoja, joilla brändit voivat hyödyntää näitä oivalluksia tarjotakseen asiakkaiden tarvitsemia kokemuksia.Lue nämä kuusi valaisevaa tutkimustulosta. Muista myös ladata koko raportti saadaksesi arvokkaampia havaintoja ja suosituksia.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Markkinointitiedot, Markkinointikampanjat, Markkinointistrategia, Asiakasanalyysit