Tealium
flow-image

Kuinka tiedonhallinnan ”Sveitsin armeijan linkkari” käsittelee kolmannen osapuolen tietojen menetystä

Tämän resurssin on julkaissut Tealium

Jysk Fynske Medier (JFM) on Tanskan toiseksi suurin uutisjulkaisija ja mediakonserni painetusta digitaaliseen, kirjoitetusta puhuttuun sanaan ja muuhunkin. Se on yli 75 sanomalehden, laajan valikoiman uutissivustojen ja digitaalisten tuotemerkkien liikkeellepaneva voima. Tähän sisältyy sen mainos- ja viestintätoimisto STEP, jossa JFM johtaa teknologia- ja dataprojekteja mediakonsernille.STEP:ssä toimiva JFM-tiimi ymmärsi, että uudet kolmannen osapuolen datasäännökset ja edistynyt ITP (Intelligent Tracking Prevention) voivat uhata sen yleisömyyntiä. Sen piti löytää tehokkaampi tapa kerätä ja analysoida ensimmäisen osapuolen asiakastietoja.JFM lanseerasi ja otti käyttöön Tealiumin AudienceStream CDP:n ja iQ Tag Managementin sulkeakseen edellisen DMP:n jättämät aukot ja vastatakseen uusiin haasteisiin.Lataa tämä tapaustutkimus nähdäksesi, mitä etuja Tealium AudienceStream ja iQ Tag Management voi tarjota yrityksellesi.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Asiakastiedot, Kohdentaminen, Teknologia