

Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center, 2021
Tämän resurssin on julkaissut ServiceNow
COVID-19 vaati välittömiä toimia asiakaspalveluorganisaatioilta ja kiihdytti CEC:iden kysyntää ja käyttöönottoa laajasti. Tämä Magic Quadrant arvioi 16 CRM CEC -toimittajaa auttamaan sovellusjohtajia löytämään ratkaisun, joka parhaiten vastaa heidän nykyisiä ja pitkäaikaisia tarpeita.Gartner 2021 Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center -raportista löydät puolueettoman kolmannen osapuolen arvion toimittajista, jotka tarjoavat asiakaspalvelu- ja tukisovelluksia. Saat myös lisätietoja siitä, miksi ServiceNow on nimetty johtajaksi vuoden 2021 Magic Quadrantissa toisena vuonna peräkkäin.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Markkinatutkimus, Markkinointitiedot, Markkinointikampanjat, Monikanava, Asiakastiedot, Markkinointioivallukset, Markkinointimittarit, Vertaisvaikutus