

Asiakkaan työnkulkujen tietokirja
Tämän resurssin on julkaissut ServiceNow
Viime vuoden merkittävin yritystarina oli COVID-19:n vaikutus tapaamme työskennellä ja elää. Se osoitti, että muutos voi tapahtua hetkessä ja ilman varoitusta. On siis erittäin tärkeää, että pystyy mukautumaan haasteeseen ja vastaamaan siihen.Tässä kirjassa on kertomuksia organisaatioista, jotka ovat käsitelleet monimutkaisia haasteita työnkuluilla. Vaikka ongelmat ovat erilaisia, ne kaikki etenivät ja ottivat johtoaseman omassa digitalisessa muutoksessaan. ServiceNow-ohjelman avulla ne saavuttivat vaikuttavia tuloksia.Tutustu, miten nämä organisaatiot lisäävät asiakasuskollisuutta yhdistettyjen digitaalisten työnkulkujen avulla. Nämä nopeasti luettavat yhteenvedot niiden Knowledge 2020 -esityksistä tarjoavat havaintoja innovatiivisista lähestymistavoista yhtenäiseen asiakassitoutumiseen, kenttäpalveluun ja palvelutoimintoihin.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Muita resursseja ServiceNow

Käytännön kokemus: Asiakastyönkulkujen avulla saa aikaan mahtavia asioita

Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center, 2021