SAP
flow-image

Markkinahäiriöiden torjunta ketterän myynnin suorituskyvyn hallinnan (SPM) avulla

Tämän resurssin on julkaissut SAP

Myyntiorganisaatiot luottavat kykyynsä tunnistaa ja palkita huippuosaajia, mutta niiden kykyä suunnitella ja toimittaa palkkiot ja palkkiohjelmat nopeasti ja tarkasti vaikeuttaa usein suuren myyntihenkilöstön johtamisen realiteetit. Suuren myyntitiimin motivoiminen ja palkitseminen voi edellyttää useita valuuttoja ja erilaisten järjestelmien ja prosessien käyttöä, ja sille on usein ominaista kyvyttömyys mitata vaikuttavuutta.Osallistu interaktiiviseen istuntoon, jossa tarkastellaan myynnin suorituskyvyn hallinnan liiketoiminnallista arvoa ja kuinka se voi auttaa yritystä saamaan kilpailuetua. Kuulet Zoetisista heidän kokemuksistaan SAP Compensation Managementin kanssa ja voit verkottua muiden kanssa, jotka ovat kiinnostuneita myynnin suorituskyvyn hallinnasta.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Markkinointianalyysi, Markkinointistrategia, Asiakasanalyysit, Asiakassuhteet, Kuluttaja-analyysit, Tietojen louhinta, Digitaalinen markkinointi, Verkkomarkkinointi, Tietoon perustuva markkinointi, Kohdentaminen, Näyttömainonta, Sisältömarkkinointi, Strateginen markkinointi, Responsiivinen muotoilu, Mittaaminen, Monikanavainen markkinointi, Verkkomuunnos