

Aktiivinen tiedustelu: Liiketoimintatiedustelun seuraava aikakausi
Tämän resurssin on julkaissut Qlik®
Perinteisen liiketoimintatiedustelun passiivinen lähestymistapa ei pysty käsittelemään nykypäivän tietolähtöisiä vaatimuksia. Esittelyssä aktiivinen tiedustelu. Tosiaikainen ketteryys on tullut välttämättömäksi, ja mitä nopeammin organisaatio pystyy reagoimaan tapahtumiin niiden kehittyessä, sitä paremmin se pystyy kilpailemaan. E-kirjassa Active Intelligence - The Next Era of Business Intelligence: Optimizing Every Business Moment through Informed Action, voit lukea kohokohtia, mukaan lukien: Mitä aktiivine tiedustelu on? Ja miten yrityksesi voi ottaa sen käyttöönsä?, Aktiivisen tiedustelu viisi parasta etua, Parhaat liiketoimintatulokset, jotka organisaatio voi saavuttaa Lataa tämä e-kirja saadaksesi selville, kuinka tämä uusi lähestymistapa voittaa perinteisen liiketoimintatiedustelun puutteet tarjoamalla jatkuvaa tiedustelua reaaliaikaisista, ajantasaisista tiedoista, jotka on suunniteltu kannustamaan välittömiin toimiin.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Markkinointianalyysi, Markkinointistrategia, Asiakasanalyysit, Asiakassuhteet, Kuluttaja-analyysit, Tietojen louhinta, Digitaalinen markkinointi, Verkkomarkkinointi, Tietoon perustuva markkinointi, Kohdentaminen, Näyttömainonta, Markkinointiteknologia, B2B, Markkinointi-innovaatio, Yhteistyö, Sopeutuminen, Teknologia, Moderni markkinointi, Segmentointi, Asiakkaiden sitouttaminen