Qlik®
flow-image

Nykyaikaisen tietoanalyysin opas: 7 tapaa nopeuttaa yritysten havaintoja

Tämän resurssin on julkaissut Qlik®

Onko organisaatiollasi tämän päivän ja huomisen haasteiden edessä tietoanalytiikkatyökaluja, joita se tarvitsee, jotta ihmiset voivat tehdä oikeat havainnot? Kuinka voit auttaa heitä tekemään parhaat mahdolliset päätökset ja lisäämään kilpailuetua?Olitpa liiketoimintaoivallusten johtaja, liiketoiminta-analyytikko, tietotekniikan hallintapäällikkö tai uusi tietojen parissa työskentelevä henkilö, Qlik-tietoanalytiikkaratkaisut voivat auttaa tekemään älykkäämpiä toimia. 7 Ways to Accelerate Business Insights -e-kirjassa selvitetään, miksi se on tärkeää: Tarjoa oikeat tiedot oikeaan aikaan, Varusta ihmiset parhailla työkaluilla liiketoiminnan oivalluksiin tietojen ymmärtämiseksi, Rakenna tietovetoinen kulttuuri tietolukutaitojen hankkeisiin.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Markkinointianalyysi, Markkinointistrategia, Asiakasanalyysit, Asiakassuhteet, Kuluttaja-analyysit, Tietojen louhinta, Digitaalinen markkinointi, Verkkomarkkinointi, Tietoon perustuva markkinointi, Kohdentaminen, Näyttömainonta, Markkinointiteknologia, B2B, Markkinointi-innovaatio, Yhteistyö, Sopeutuminen, Teknologia, Moderni markkinointi, Segmentointi