Pardot
flow-image

Miksi asiakaspalvelun tulisi olla osa B2B-markkinointistrategiaa?

Tämän resurssin on julkaissut Pardot

Markkinoinnin ja myynnin suhde on menestyksen avain. Asiakaspalvelutiimi voi hyödyntää tätä tarjoamalla arvokkaita havaintoja ja yhteyspisteitä, jotka auttavat luomaan vahvoja suhteita, joita asiakkaat kaipaavat ja joita yritys tarvitsee pitkän aikavälin arvon saavuttamiseksi.Lue nyt kolmesta syystä, miksi palvelutiimi pitää sisällyttää B2B-markkinointistrategiaan.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Asiakassuhteet, B2B, Markkinointi-innovaatio