

Miten voi nopeuttaa loistavia digitaalisia kokemuksia vähäisen koodin avulla
Tämän resurssin on julkaissut OutSystems
Useilla toimialoilla ketterämmät kilpailijat kirittävät yritysjättiläisten kannoilla. Taistelukenttänä on asiakaskokemus. Valittavissa olevat aseet ovat digitaalisia. Innovaatioiden tahti on säälimätön.Digitaalinen innovaatio on tunnetusti vaikeaa ja valitettavaa, jos on pidettävä tuhansia tai miljoonia asiakkaita tyytyväisinä, ja todennäköisesti useita muita asioita, jotka estävät ilahduttamasta heitä ”kimaltelevilla” uusilla digitaalisilla kokemuksilla. Nämä esteet tarjoavat avoimen oven digitaalisille häiriötekijöille ja uusille yrityksille, joita tällainen monimutkaisuus ei paina.Tämän kirjan viidestä tapaustutkimuksesta voidaan oppia paljon. Ne osoittavat, että kilpailussa asiakkaiden sydämistä ja mielistä vähäinen koodi voi olla avainasemassa kilpailijoiden voittamiseksi. Saat lisätietoja lataamalla nyt.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Markkinointistrategia, Digitaalinen markkinointi, Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi, Markkinointiohjelmistot, Sisääntuleva markkinointi, Markkinointiteknologia, B2B, Markkinointi-innovaatio, Yhteistyö, Sopeutuminen, Teknologia, Moderni markkinointi, Segmentointi
Muita resursseja OutSystems

Mitkä sijoitukset asiakaskokemukseen tuottavat eniten arvoa sulkutilanteessa?

Moderni sovellusalusta asiakaslähtöiseen kulttuuriin