Marketo
flow-image

Kattava opas liidien pisteytykseen

Tämän resurssin on julkaissut Adobe

Miksi kattava opas liidien pisteytykseen kannattaa lukea?Liidien pisteytyksen avulla myynti saa pätevämpiä liidejä, mikä antaa organisaatiolle paremman tavan käyttää arvokkaita henkilöstöresursseja. Se on loistava tapa parantaa myyntitiimin tulosprosentteja ja lisätä tuloja.Tämä opas auttaa yrityksiä ymmärtämään, miksi, miten ja milloin ottaa liidien pisteytys käyttöön ja parantaa suorituskykyä parhaiden käytäntöjen ja helppokäyttöisten laskentataulukoiden avulla. Liidien pisteytyksen avulla voidaan määrittää mahdollisten asiakkaiden kiinnostuksen taso yritystä kohtaan ja käyttää näitä tietoja sitouttamiseen tarkemmin ja paremmin, ja nopeuttamaan myyntisykliä siirtämällä potentiaalista asiakasta eteenpäin, kun hän ilmaisee kiinnostuksensa ensimmäisen kerran.Olitpa johtava pisteytyksen ammattilainen tai vasta aloittelija, nämä pisteytystaktiikat, tapaustutkimukset ja mittausvinkit muuttavat käytäntöjäsi.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Strateginen markkinointi, Markkinointiteknologia, B2B, Markkinointi-innovaatio, Sopeutuminen, Teknologia, Moderni markkinointi, Segmentointi, Responsiivinen muotoilu, Mittaaminen, Monikanavainen markkinointi, Verkkomuunnos, Sisältömarkkinointi, Markkinointianalyysi, Markkinointistrategia, Asiakassuhteet, Kuluttaja-analyysit, Tietojen louhinta, Digitaalinen markkinointi, Verkkomarkkinointi, Kohdentaminen, Näyttömainonta, Yhteistyö, Asiakasanalyysit, Tietoon perustuva markkinointi