Marketo
flow-image

Kattava opas markkinointimittareihin ja analytiikkaan

Tämän resurssin on julkaissut Marketo

Oikein tehtynä markkinointimittarit ja analytiikka voivat mahdollistaa strategista luottamusta, suuremman budjetin ja paremman vaikuttavuuden liiketoimintaan. Nykyään markkinointijohtajat käyttävät enemmän aikaa ja budjettia kuin koskaan ennen kartoittamaan markkinoinnin tehokkuutta ja sen vaikutusta kasvuun.Markkinoinnilta puuttuu uskottavuus. Usein markkinointiosaston ulkopuoliset johtajat ajattelevat, että markkinointi on olemassa vain myynnin tukemiseksi tai että se on taide- ja askartelutoiminto, joka järjestää juhlia, jakaa twiittejä ja painattaa logoja kyniin. Joka tapauksessa markkinointi ei usein saa ansaitsemaansa kunnioitusta.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Markkinointianalyysi, Markkinointistrategia, Asiakasanalyysit, Asiakassuhteet, Kuluttaja-analyysit, Tietojen louhinta, Digitaalinen markkinointi, Verkkomarkkinointi, Tietoon perustuva markkinointi, Kohdentaminen, Näyttömainonta, Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi, Markkinointiohjelmistot, Sisääntuleva markkinointi