Magento
flow-image

Kauppa mihin tahansa paikkaan ja jokaiselle laitteelle: Viisi tapaa, joilla brändit vievät kaupan asiakkaittensa luo

Tämän resurssin on julkaissut Magento

Viime aikoihin asti brändit viettivät paljon aikaa odottaen. Kuten kalastaja rentona kesäiltapäivänä, ne keskittyivät täydellisen syötin luomiseen. Ne päivittivät myymälöiden näyttöjä tai lisäsivät sisältöä verkkosivustoilleen ja odottivat asiakkaiden ilmestymistä ostoksille. Ne luottivat mainontaan, jonka toivottiin muuttavansa myynniksi.Yhä useammat tuotemerkit eivät kuitenkaan odota, että asiakkaat tulevat niiden luo. Ne vievät kaupan asiakkaittensa luo, olivatpa asiakkaat missä tahansa. Harvard Business Review -artikkelissa todettiin, että 73 prosenttia kuluttajista käyttää jo useita kanavia ostosten tekemiseen ja tutkimiseen.Lopputulos kuluttajabrändien kannalta? Jos et vie kauppaa asiakkaittesi luo, joku muu tekee sen. Tässä e-kirjassa tarkastellaan viittä tapaa, joilla brändit tavoittavat uusia asiakkaita tekemällä kaupankäynnistä helpompaa kuin koskaan aikaisemmin.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Asiakastiedot, B2B, Teknologia, Segmentointi, Asiakkaan säilyttäminen