Loqate
flow-image

Digikassan tulevaisuus: Tämän päivän trendit muokkaavat huomisen tekniikkaa

Tämän resurssin on julkaissut Loqate

Kassakokemuksen optimointi on yksi vähittäiskauppiaan työn tärkeimmistä osista, mutta asiakkaiden jatkuvasti muuttuvien vaatimusten ja nousevien odotusten vuoksi voi olla vaikea nähdä, mihin suuntaan tuuli puhaltaa. COVID-19 ja viime vuosien tapahtumat ovat lisänneet kuluttajien halua mukavuuteen, välittömyyteen ja yksinkertaisuuteen.Asiakkaiden tarpeet vaihtelevat useilla eri toimialoilla. On kuitenkin yksi ongelma, joka nostaa päätään kaikkialla verkkokaupan maailmassa, eli osotskärryn hylkääminen, ja se, että hylättyihin kärryihin jää niin paljon tuloja, on suuri huolenaihe. Keskivertoasiakkaan hylätyissä kärryissä olevien tuotteiden arvo on 67,67 dollaria viikossa.Siitä johtuen, jotta yritys voi kasvaa verkkokaupan näkökulmasta, on tärkeää omaksua asiakkaiden muutokset ja tutkia innovaatioita, jotka voivat nostaa voittoja.Tämä raportti koskee tutkimusta yli 4 500 maailmanlaajuisesta kuluttajasta ja 150 sähköisen kaupankäynnin päättäjästä, ja joka tarjoaa Loqaten viimeisimmän katsauksen kassatoimintoihin. Lue lisää saadaksesi tietoa digitaalisen kassan tulevaisuudesta. 

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Teknologia