

Tietohallintojohtajan opas asiakastietoihin
Tämän resurssin on julkaissut Informatica
Väite, että tietohallintojohtajan (CDO) rooli on kehittynyt nopeasti, on vähättelyä. Alle kymmenen vuotta sitten luotujen riskienhallinta- ja vaatimustenmukaisuustavoitteiden saavuttamiseksi ei ole epätavallista, että nykyään tietohallintojohtaja kantaa suurimman osan vastuusta organisaation datapohjaisen digitaalisen muutoksen strategian toteuttamisesta. Tässä oppaassa annetaan ideoita käyttötapauksiin ja parhaita toteutuskäytäntöjä tavoitteiden tueksi. Vaikka emme ole käsitelleet kaikkia käyttötapauksia tässä, olemme hahmotellut niistä eräitä yleisimpiä eri toimialoilta. Tietohallintojohtajilla on mahdollisuus vaikuttaa tietostrategian lisäksi myös yrityksen tuloksiin. Anna tietojen olla organisaatiosi tärkein voimavara.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Monikanava, Asiakastiedot, Asiakassuhteet, Kohdentaminen, B2B, Teknologia