Drift
flow-image

Viisi tapaa, joilla seuraava ABM-kampanja onnistuu

Tämän resurssin on julkaissut Drift

Haaveiletko parhaille tileillesi räätälöidyn ostokokemuksen tarjoamisesta? ABM vie personoinnin uudelle tasolle kohtelemalla ostajia ikään kuin he olisivat yhden hengen markkinoita. Se tarkoittaa, että kaikki yhteydenotot on räätälöity kyseisen ostajan tarpeiden ja etujen mukaan, jotta voidaan rakentaa kestävä, aito suhteen ostajan kanssa.Lue nyt saadaksesi selville viisi tapaa, joilla seuraava ABM-kampanja onnistuu.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Markkinointitiedot, Digitaalinen markkinointi, Sisältömarkkinointi, Markkinointi-innovaatio