Adobe
flow-image

Molempien markkinoiden parhaat puolet: Viisi syytä valita hybridialusta, joka tukee B2B- ja suoramyyntiä kuluttajille

Tämän resurssin on julkaissut Adobe

Nykyään kuluttajat tekevät ostoksia verkossa enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Digitaalinen kaupankäynti kasvoi 76 prosenttia vuodessa aiemmasta kesäkuussa 20201, ja monet ostoksista tehdään suoraan valmistajilta. Ei siis ole yllätys, että B2B-yrityksistä yhä useampi siirtyy markkinoimaan suoraan kuluttajille (D2C). Se on sekä uusi tulonlähde että loistava tapa ymmärtää, kuinka kuluttajat käyttävät tuotteitaan ja miten niitä voidaan parantaa.Ja ilmiö toimii päinvastoin: kasvava määrä kuluttajakeskeisiä yrityksiä on ryhtymässä B2B-kauppaan. Yhdysvalloissa B2B-verkkomyynti on yli kaksinkertainen verkkovähittäismyyntiin verrattuna, ja B2C-yritykset haluavat osan siitä.Tässä e-kirjassa tunnistetaan viisi syytä valita hybridikauppa-alusta, jossa yhdistyvät vahvat B2B- ja D2C-toiminnot.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat B2B