

IT-asiantuntijan opas tekoälyyn ja sisällönhallintaan.
Tämän resurssin on julkaissut Adobe
Yli 60 prosenttia tietohallintojohtajista sanoo, että tekoäly (AI) ja koneoppiminen ovat elintärkeitä heidän liiketoiminnalleen viiden vuoden kuluttua. Kun brändit etsivät uusia tapoja erottua kilpailijoista, yhä useammat kääntyvät tekoälyn puoleen. Mutta he tarvitsevat hivenen ohjausta siihen, mistä aloittaa ja miten menestyä. Yksi jännittävimmistä alueista, joilla tekoäly on jo vaikuttanut voimakkaasti, on sisällönhallinta. Joitain IT-tiimien suurimmista tekoälyn ja sisällönhallinnan mahdollisuuksista on personoidusta sisällöstä ja sisältötunnisteista sisällöntuotantoon ja A/B-testaukseen.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.