

Henkilökerroin markkinoinnin automaation sijoitetun pääoman tuottoprosentin osalta
Tämän resurssin on julkaissut Act-On
Markkinoinnin automaatio-ohjelmistojen mahdollinen vaikutus yrityksiin on valtava. Itse asiassa 80 % markkinoinnin automaatiota toteuttavista yrityksistä näkee liidien määrän kasvavan ja 77 % näkee asiakaskonversioiden lisääntyvän. Monet kuitenkin jättävät huomiotta sen, mitä tällaisten lukujen saavuttaminen ja positiivisen markkinoinnin automaation ROI:n saavuttaminen todella vaatii kulisseissa. Tärkeintä on, että markkinoinnin automaatiosta hyötyminen ei ole vain oikean ohjelmistotyökalun löytämistä. Ylivoimaisesti tärkeämpiä ovat työkaluja käyttävät ihmiset. Lue lisätietoja nyt..
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Markkinointistrategia, Digitaalinen markkinointi, Markkinoinnin automaatio, Sisältömarkkinointi, Markkinointiohjelmistot, Sisääntuleva markkinointi