Acquia
flow-image

Sisältö on kuningas! Sisältömarkkinoinnin kasvu....

Tämän resurssin on julkaissut Acquia

Digitaalinen vallankumous on muuttanut lähes kaikkia markkinoinnin osa-alueita, eikä sisältömarkkinointi ole siihen poikkeus. Itse asiassa sisältömarkkinointi oli yksi varhaisimmista markkinoinnin muodoista, ja se juontaa juurensa 1800-luvun lopulta. John Deere oli varhainen edelläkävijä Furrow-lehden kanssa, ja vuonna 1902 Genesee Pure Food Company varusteli myyjät Jell-O™-keittokirjoilla, mikä teki brändistä yleisesti tunnetun.Nykyään sisältömarkkinointi on kuitenkin kehittynyt merkittävästi ja sen mukana sisältömarkkinointitiimien keskeiset toimijat. Tässä valkoisessa paperissa esittelemme idean uusista sisältöarkkitehdeistä ja heidän roolista sisältömarkkinoinnissa nykypäivän digitaitoisissa yrityksissä ja organisaatioissa. Selvitämme, mistä he ovat vastuussa, mitkä ovat heidän kipupisteensä ja kuinka he voivat menestyä digitaaliaikakaudella.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.

Liittyvät luokat Markkinointiteknologia, B2B, Markkinointi-innovaatio, Yhteistyö, Sopeutuminen, Teknologia, Moderni markkinointi, Segmentointi